حضور


من، یک صدا به هزاران زبان، حضور خواهم داشت

بلند، مثل غرش طوفان حضور خواهم داشت

صدایِ آبِ روانِ مرا که منجمد سازی

در یک هزار بیت دختر دهقان حضور خواهم داشت

به مشت خویش اگر بشکنی دهان مرا

درون نغمه مرغان حضور خواهم داشت

اگر که بمب بریزی به روی مکتب من

قلم به دست روی خیابان حضور خواهم داشت

تو پاره پاره کن تن من را، به دار بکش

درون قلب هزاران حضور خواهم داشت

 

 

یک دیدگاه برای ”حضور

  1. کجا ؟ هر جا که اینجا نیست
    من اینجا از نوازش نیز چون آزار ترسانم
    زند دیوانه وار ، اما نه بر دریا
    به گرده ی من ، به رگهای فسرده ی من

    تو جمع زند سنگ که مینامد سنگسار
    ریزد اسید تو صورت زیبایم
    اما در این دنیای بیرحم
    باز هم حضور خواهم داشت
    قلم در دست، آواز در گلو، حق در راه

پاسخی بگذارید

