با من برقص


با من برقص

تا که زمین سبزتر شود

باران شود، شگوفه شود،

شاید، تمام وجود من و تو تر شود.

با من برقص

تا که سیر ببینم ترا

خورشید تابد و اندوه دربدر شود.

با من برقص

جرئت من کم شده در عشق.

می لرزم و نگاه دلزده ام

خم شده در عشق.

نزدیکتر بیا

بیا، که هوا گرم تر شود.

شاید، دلم بخیزد و بیدارتر شود.

شاید، که غیرتی کنم و عاشقت شوم.

شاید، زمان گم شدن من به سر شود.

با من برقص

شاید که شاید من بیشتر شود.

 

یک دیدگاه برای ”با من برقص

  1. شعر زیبایی نوشتید.
    امید وارم به نوشتن تان ادامه دهید…
    اشعار زیبای تان را برایم بفرستید…
    در نوشتن نیز ژرف و تعمق بیشتری به خرچ میدهید.
    نویسنده ای خوبی هم هستید…
    آهنگ های زیبای تان را نیز شنیدم
    هنرمند خوبی نیز هستید….
    اشعار زیبای تان را خواندم
    شاعر خوبی نیز هستید
    برادر شما
    محمد عارف صبور

پاسخی بگذارید

