همزیستی


افغانستان خانه همه ما، زنان و مردان افغان، هست. بیایید به هم احترام کنیم، همدیگر را بپذیریم و همزیستی را از نو بیاموزیم تا این خانه را دوباره بسازیم. چشمان ما را باز کنیم و به هم به دیده اعتماد و برابری بنگریم تا قدمی برداشته باشیم برای صلح. «بیا تا قدر همدیگر بدانیم که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم.»

یک دیدگاه برای ”همزیستی

  1. درود …
    آمدم اینجا سر بزنم ببینم یک زن افغان با فاصله اندکی از شهر من ولی در این جغرافیای سیاه چی می کند و چی می نویسد و … گذر جالبی بود مقابه تان را خواندم کار و یا درک خوبی از شرایط انعکاس می داد… و فروغ را مثل من و یا زنهای دیگری که میخوانن اش و لذت می برند و در او خود گم می کنند می پسندی … خوشحالم با صفحه اینترنتی ات آشنا شدم …
    من آدرس وبلاگم را می گذارم و اگر موافق بودی به این صفحه را لینک می کند …
    قلم و دلت همیشه روشن باشد…

  2. سلام خانم نورجهان
    من يك كار كوچك ترجمه دارم كه به كمك احتياج دارم. لطفا با من در تماس شويد تا بيشتر توضيح بدهم. تشكر 

پاسخی بگذارید

