پیروزی


ویدیوی قشنگی دیدم از رقص فوتبالیستان ما بعد از پیروزی. خوشحالم که تا به حال هنر شادمانی را فراموش نکرده ایم. چه روح بزرگی دارد این ملت.

یک دیدگاه برای ”پیروزی

  1. خانم محترمه نورجهان! واقعا مطالب زیبای شما رامطالعه میکنم صداوفریادزن افغان است اما متاسفانه دروطن یک فرهنگ مردستیزی ازسالها به اینطرف حکمفرمابوده واست واقعا خشونت ووحشت که امروز درافغانستان بالای زن بیچاره ادامه دارد درهیچ دین آیین وفرهنگ نیست قابل تاسف است متاسفانه اداره های که درافغانستان بنام حقوق بشر وحقوق زن فعالیت دارند صرف بخاطر منافع شخصی کارمندان خودشان است کدام فعالیت که بخاطرحقوق واعاده زن کنند همیش حرف است که خودم شاهد یک قضیه بودم ازنزدیک همرایشان درتماس شدم متاسفانه کدام حرکت بنیادی نداشتند فقط همودوسیه های خودرا سیاه میکنند وبه موسسات تمویل کننده خارجی نشان میدهند که ما این دوسیه ها را داریم وازحقوق شان دفاع کردیم چرا این ادره هاوانجمن ها تظاهرات نمیداشته باشند یادی ازستاره وصدها زن ودختر افغان که علیه شان ظلم ،خشونت،تجاوز صورت میگیرد اینها باموترهای لاندکروزرشان چکرمیزنند و عیش ونوش میکنند ازشما وکسانیکه درجمع شمااستند میخواهم دست بدست هم بدهید بسوی دروازه های این دفاتروانجمن ها بیاستید و صدای زن بیچاره افغان را برایشان برسانید.ایمل ادرس من رادارید وشمارا من سپورت وهمکاری تاتوان دارم میکنم. موفق باشید. محمود

پاسخی بگذارید

